הדרכת מכירות סדנת מכירות מה זה ומדוע זה חשוב לכל עסק

למי מתאים ומי צריך סדנאות מכירה והדרכות במכירות?

בעצם: כל אחד! ידוע ש"כל החיים אנו מוכרים ומשווקים", גם בחיינו הפרטיים ולא רק בעולם העסקים. אבל נעזוב בצד כרגע את התחום הפרטי ונתמקד בצורך שיש לסדנאות מכירה ולהדרכותירותידוע שחברות, ארגונים וגופים גדולים במשק עורכים סדנאות מכירה והדרכות מכירה הן לאנשי המכירות שלהן והן למוקדי השירות ולעיתים אף למחלקות נוספות. האמת היא שסדנאות אלו מתאימות גם לעסקים קטנים יותר, ואפילו לעסקים "של איש אחד". גם בעל עסק קטן וגם צוות של 2-3 אנשי מכירות חשוב שיידעו ויתרגלו "התגברות על התנגדויות" במכירה, כיצד להציג באופן מיטבי את העסק ואת מוצריו, יידעו לקיים שיחות מכירה מוצלחות וכך הלאה הרבה תחומים ונושאים שנכללים בדרך כלל בסדנאות מכירה ובהדרכות מכירה לעסקים.

מהן התועלות לעסקים מהדרכות וסדנאות מכירה ושירות?

 

ברור שהמטרה הראשונה והחשובה במעלה לעסקים וחברות מביצוע סדנאות והדרכות מכירות הינה שיפור התוצאות העסקיות והגדלת היקף הפעילות והרווחיות של הארגון.

 

לשם הדוגמא, מנכ"ל חברה ששם לב שצוות אנשי המכירות של החברה אינו מוכר מספיק מוצרי "פרימיום" רווחיים לחברה, יכול דרך ביצוע הדרכת אנשי מכירות של החברה שלו וביצוע סדנאות מכירה עבורם לנתח את ההתנגדויות במכירת מוצרים אלו, וע"י אימון מכירות זה צוות אנשי המכירות שלו יתורגל ויתמלא ביטחון במכירת מוצרי "הפרימיום" ובכך מכירותיהם יזנקו ותגבר רווחיות החברה.

 

בנוסף, דרך בצוע סדנאות מכירה והדרכת מכירות גוברת המוטיבציה והנאמנות של הצוות לארגון. העובדים מרגישים שהארגון "משקיע בהם" ותופש את עבודתם כחשובה, ובכך מתחזקת נאמנותם של העובדים לארגון ופוחתת "נטישתם". כמובן שמושגת גם נאמנות ושביעות רצון רבה יותר של הלקוחות לארגון, כיוון שהמענה והטיפול של הצוות בלקוחות משתפר :)

 

מהם התכנים שמועברים בסדנאות מכירה ובהדרכות?

 

היקף התחומים והנושאים שניתן להעביר בסדנאות מכירה ובהדרכות למכירות ולשירות הנו עצום: אימון מכירות, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכה על סגנונות תקשורת, שיטות להגדלת מכירות, טכניקות לסגירת עסקה, מענה טלפוני ומכירה בטלפון, שפת גוף אפקטיבית במכירות, שיפור השירות, ועוד!

 

חשוב שכל עסק ידע למקד את אותם הנושאים הרלוונטיים ביותר עבורו. לשם הדוגמא: בחברה מסוימת צוות מוקד השירות הטלפוני עושה עבודתו אך אינו עושה מספיק "מכירה לרוחב" של פריטים נוספים מעבר לפריטים שהלקוח רצה מראש להזמין- ניתן לקיים הדרכת מכירות וסדנאות מכירה בנושא ספציפי זה.

 

לסיכום: חברה, עסק או ארגון הרוצה באמת להיות "בשיפור מתמיד" חשוב שישקול שכירת חברה לייעוץ שיווקי שמתמחה בסדנאות ובהדרכות במכירות ובשירות. "זריקת המרץ" שמקנות סדנאות והדרכות אלו לצוות או אפילו לבעלי עסקים קטנים למכירות ולארגון במרבית המקרים הינה משמעותית ובחשבון של "עלות-תועלת" היא מחזירה במהירות את ההשקעה בה.

שלח הודעה

שם:

Thank You!

The form has been successfully sent.

מייל:

טלפון:

הודעה:

שלח הודעה

שם:

Thank You!

The form has been successfully sent.

מייל:

טלפון:

הודעה:

מה זה בכלל סדנת מכירות והדרכת מכירות?

 

אתם בטח מכירים את הקלישאה שבמכירות "או שיש לך או שאין לך את זה".

המשפט הזה בדרך כלל מתייחס לתכונות האופי הנדרשות לאיש מכירות. נודה על האמת: יש משהו בקלישאה זו, אך כיום, בעולם של תחרות עזה בין החברות והעסקים, לא ניתן להסתמך אך ורק על התכונות "המולדות" של צוות המכירות וחשוב להשתמש בידע ובכלים שיווקיים ומכירתיים מתקדמים כדי לקדם את צוות המכירות ואת צוות השירות והדרכת מכירות וסדנת מכירות הם הכלים להקנות להם ידע ותרגול זה.

להגדלת המכירות התקשרו:

או שלחו מייל: