למה לקוחות מתנגדים?

 

כמה פעמים קרה שרציתם לקנות דבר מה, באתם עם כוונה ברורה לקנות ואפילו אהבתם את המוצר, אבל כשראיתם את המחיר פתאום התחלתם לחשוב פעמיים, זה פשוט נראה לכם יקר. אז מה זה אומר? שלא רציתם? שהתנגדתם? לא זה אומר שהתלבטתם  וזה בסדר, קורה לנו הרבה אז גם ללקוחות שלנו מותר.

 

למה לקוחות מתלבטים?

 

יש כמה סיבות כאשר הסיבה העיקרית הנה פחד!

 

1. אנחנו והלקוחות שלנו מפחדים להפסיד משהו - בדרך כלל כסף.

2. מפחדים מקבלת החלטה לא נכונה.

3. מפחדים שנצא פריירים.

איך מתמודדים עם התנגדויות?

 

אז דבר ראשון כדאי לחייך :) כן, ככה פשוט, כשאנחנו מחייכם משהו אצלינו נרגע, ואת זה אנחנו גם מעבירים ללקוח, הכל בסדר, כבר שמעתי כאלו אמירות ותכף תבין למה זה בהחלט כדאי לך.​

                              - לפעמים אנשי מכירות (לא אתם) שומעים התלבטות ומייד מתחילים או להתגונן: "למה אתה אומר שזה יקר?" או מתחילים לדבר מהר והרבה - דבר שמשדר לחץ וכן, הלקוח מרגיש את זה לכן שימרו על טון דיבור רגיל, נעים, רגוע.​

שימרו על טון רגוע​

               - נפגין אמפתיה כלפי החששות של הלקוח, נעודד אותו להסביר לנו מה בדיוק מפריע לו, את זה נוכל לעשות אם נתחיל במשפט שמעודד את הלקוח להיפתח אלינו לדוגמא:" אני בהחלט מבינה אותך "או אם הייתי במקומך גם אני הייתי חושבת ככה".​

אמפתיה

                        - בדיוק כמו שהלקוח שולף לכם "יקר לי" "אני רוצה להתייעץ" כך אתם צריכים לשלוף לו תשובה. הרי בואו נודה בזה, לכל עסק יש את אותן התלבטויות של לקוחות נדיר שלקוח יפתיע אתכם עם אמירה מקורית, אז אם אתם יודעים מה יגידו, אתם חייבים לדעת איך להגיב.

מהירות תגובה

             - יש הרבה מאוד דרכים וטכניקות לטפל בהתלבטויות של לקוחות כאשר העקרון הוא להבין את שורש ההתלבטות ובאמצעות טכניקה לשנות ללקוח את קו החשיבה ואת סדרי העדיפויות. בהדרכת מכירות, סדנאות מכירה ואימוני מכירה אישיים לומדים את כל הטכניקות ואז קל יותר להתמודד. אפשר גם לנסח לבד טכניקה - לשלוח אלי ולקבל פידבק.

 

טכניקה

בהצלחה. 

צור קשר

להגדלת המכירות השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:

שלח הודעה

שם:

Thank You!

The form has been successfully sent.

מייל:

טלפון:

הודעה:

שלח הודעה

שם:

Thank You!

The form has been successfully sent.

מייל:

טלפון:

הודעה:

טיפים למכירות -מי מפחד מהתנגדויות?​​​

לקוח לא מתנגד, הוא מתלבט...

הנה הגענו לחלק שרוב העוסקים במכירה (בעלי עסקים, אנשי מכירות, מנהלי קישרי לקוחות) הכי פחות אוהבים- התנגדויות. לקראת סוף שיחת המכירה אחרי כל האנרגיה שהשקעתם הלקוח פתאום אומר: "תודה, אני אחשוב על זה"  או "יקר לי".

מה מרגישים? מייד אי נוחות, תחושת החמצה / פספוס בכל מקרה מרגישים די רע עם זה.

האם זה חייב להיות ככה?

לא. לשיחת מכירה שמתסיימת בעסקה יש מבנה, שלבים, טכניקות שכשמיישמים אותם למעשה מונעים את האמירות האלו.

להגדלת המכירות התקשרו:

או שלחו מייל: