תהליך מכירה: מה זה ואיך יוצרים אחד כזה?​​

איך ליצור תהליך מכירה מקצועי ב-7 שלבים

שלב 1: צרו קשר עם הלקוח

בשלב הראשון, אתם חייבים להיכנס לראש של הלידים שלכם כדי לדעת איך הם מדברים, מה האתגרים שאיתם הם מתמודדים, איזה פתרונות הם מ חפשים ואיפה הם בכלל ״מסתובבים״. 

 

בשלב זה, חשוב שתבנו אמון עם הליד. תראו לו שאתם יכולים לעזור לו להגיע מנקודה א׳ לנקודה ב׳ בקלות ובמהירות באמצעות המוצר שלכם. בדרך זו, תוכלו לבנות מערכת יחסים עם הליד בלי שום בעיה. 

שלב 2: תקשיבו לו

ברגע שאתם מבינים מהם הצרכים והמטרות של הלקוח, אתם יכולים באופן מיידי להתאים לו פתרון ייחודי ומותאם אישית. ככלל ברזל, חשוב שלפני הפיץ׳ שלכם, תשאלו את הלקוח מה חשוב לו ומה הוא מעוניין להשיג מהמוצר/השירות שלכם.​

שלב 3: הציגו את הצעת הערך הייחודית שלכם

זה השלב להראות ללקוח, איך אתם והמוצר/השירות שלכם יכולים להעניק ערך מוסף ללקוח. הסבירו לו שבאמצעות שימוש במוצר/השירות שלכם הלקוח יוכל להשיג את כל המטרות שהוא חפץ בהן. תוכלו להשתמש בקייס סטאדי וסיפורי הצלחה של לקוחות קודמים כדי לגבות את כל הנתונים והדברים שאתם אומרים.​

שלב 4: טפלו בהתנגדויות!

התנגדויות של לקוח בעת מכירה, רק מראות לנו שהוא מתעניין יותר במוצר/השירות שלנו. לכן, אם ללקוח שלכם יש התנגדות – נסו להבין האם היא אמיתית או שקרית. כך תוכלו להבין באמת, מה מניע את הלקוח שלכם לסליקה ומה מונע ממנו לסגור את העסקה.

שלב 5: תנו הצעת Win-Win

נסו ככל האפשר לתת הצעה הוגנת עבור שני הצדדים, על מנת שגם הלקוח וגם העסק שלכם ירוויחו. כדי לעשות זאת, נסו לפרט במדויק ללקוח, מהו החזר ההשקעה של הלקוח וכמה זמן ייקח לו לראות תוצאות.​

שלב 6: השתמשו במידע כדי לסגור עסקה

השתמשו בכל המידע שאספתם לאורך תהליך המכירה כדי לסגור את העסקה. זה כולל: שיחות טלפון מוקלטות, התנגדויות מכירה, הצעות המחיר, נתונים חשובים על הלקוח וכו׳. תוכלו למצוא את כל המידע הזה במערכת מקצועית כמו CRM.​

שלב 7: שביעות רצון במקום ראשון!

אז אחרי שעבדתם את חייכם והזעתם את נשמתכם כדי להוסיף את הלקוח למאגר הלקוחות שלכם, עכשיו אתם חייבים לוודא שכל האנרגיה שבזבזתם על הלקוח לא ירדו לטמיון. בדקו לעיתים תכופות מה מצב הלקוח, מתי אחד הנציגים שוחח איתו בפעם האחרונה, איזה נציג יצר איתו קשר, באיזה נושא וכו׳.​

לסיכום

עכשיו, כשאתם יודעים איך ליצור תהליך מכירה מקצועי ואיכותי, אתם יכולים להתחיל לבנות בעסק שלכם תהליך מכירה ייחודי שיזניק את המכירות ואת כמות הלקוחות בעסק שלכם. 

 

עדיין מתקשים ליצור תהליך מכירה וצריכים עזרה מאיש מקצוע? צרו איתנו קשר במיידי.

פגישת ההיכרות היא עלינו ולא תעלה לכם כסף, אבל...היא תהיה שווה לכם זהב!

צרו איתנו קשר עכשיו כדי שנבדוק מה מומלץ לעשות...​

תהליך מכירה: מה זה ואיך יוצרים אחד כזה?​

כאשר עסק עובד לפי תהליכי מכירה מוגדרים מראש, נציגי המכירות יודעים מה צריך לעשות בכל שלב במכירה: הם יודעים איך להציג את עצמם, הם יודעים איך להניע את הלקוח לרכוש את המוצר, הם יודעים איך לטפל בהתנגדויות בצורה אפקטיבית ואיך לעקוב אחרי כל אינטראקציה עם הלקוח.

 

בשלב פיתוח תהליך המכירה, המון עסקים נתקלים בקשיים שמובילים לקושי גדול בהגדלת המכירות וקהל הלקוחות. למזלכם, יצרנו תהליך ייחודי בן 7 שלבים פשוטים שיכול לסייע לכם ליצור תהליך מכירה מקצועי – גם אם אין לכם שום ניסיון פרקטי!

 

עקבו אחרי השלבים הבאים כדי שהתשובה ״לא ידעתי״ תצא מהלקסיקון שלכם לתמיד!

להגדלת המכירות התקשרו:

או שלחו מייל: