אתם לא אשמים!
העניין הוא כזה
פשוט עדיין לא למדתם איך עושים את זה נכון. אז אתם משתמשים במה שיש, באינטואיציות, בטכניקות שלפעמים כן עובדות, אבל לרוב, המצב הזה מתסכל אתכם.
היו סלחניים עם עצמיכם, אל תשפטו לחומרה, אל תתנו לכשלון אחד לצבוע את כל התמונה בשחור בכל זאת, יש לכם עסק אז מן הסתם יש לכם גם הצלחות.
אחד הכישורים החשובים ביותר הוא מודעות עצמית ואם אתם קןראים שורות אלו כבר עשיתם את הצעד הראשון - המודעות למצב והנכונות לחפש פתרון.
מנסיון של כמעט 2 עשורים בתחום עם מאות בעלי עסקים ואנשי מכירות שלימדתי והדרכתי אני יכולה להבטיח לכם: הצלחה במכירות היא מיומנות נרכשת.
והנה נוסחה שתעזור לכם:
מיקוד + אימון יומי+ שיפור מתמיד = הצלחה
אז המטלה הראשונה בדרך להצלחה שאציע לבצע היא: קבלה עצמית - של הכשלונות וההצלחות, הערכת היכולות שהביאו אותך עד היום, ראיית הדרך שעברת ועל ההשגים שצברת.
הכרה במה שיש, ביכולות שלך, עם חיוך גדול ותחושה של הכרה בערך העצמי.
*בכשלונות עוד נטפל, זה עניין של שיטה נרכשת וכמה טכניקות הכרחיות שאותם אפשר ללמוד. עכשיו זה הזמן שלך רגע לקבלה עצמית ולחיוך גדול על ההשגים שלך עד כה.
*בכשלונות עוד נטפל, זה עניין של שיטה נרכשת וכמה טכניקות הכרחיות שאותם אפשר ללמוד. עכשיו זה הזמן שלך רגע לקבלה עצמית ולחיוך גדול על ההשגים שלך עד כה.
צור קשר
להגדלת המכירות השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:
שלח הודעה
שם:
Thank You!
The form has been successfully sent.
מייל:
טלפון:
הודעה:
שלח הודעה
שם:
Thank You!
The form has been successfully sent.
מייל:
טלפון:
הודעה:
שלח הודעה
שם:
Thank You!
The form has been successfully sent.
מייל:
טלפון:
הודעה:
אתם לא אשמים
בדיקה "כל אחד עושה את הכי טוב שלו בכל רגע נתון" זהו אחד מהעקרונות של הNLP
אני מאמינה שגם אתם עושים בכל רגע נתון את הכי טוב שלכם, אם אתם מנהלים עסק, המשפט הזה תקף גם לצוות המכירות שלכם (למרות שנראה כי לא תמיד הם רוצים לעשות את הכי טוב שלהם, זו כבר בעיה אחרת) ועדיין - לא כל שיחת מכירה נסגרת בעסקה.
אין מתסכל מזה, תחושת ההחמצה, ההפסד, ה"למה לא?" שמטריד את המחשבות בלופים אין סופיים כמו גם הביקורת העצמית הקשוחה שאיתה מגיעה גם ההלקאה העצמית: למה אני לא יכול פשוט…. ולמה לא אמרתי… והייתי צריך…ואיך פספסתי…אני גרוע /ה.
ההרגשה אמנם מובנת אבל בהחלט לא תורמת.
להגדלת המכירות התקשרו:
או שלחו מייל: