טיפים למכירות

תכנון:

חובה, זה באמת יעזור לכם. ראשית, כי תרגישו בטוחים יותר לבצע את השיחה, שנית, תשמעו מקצועיים יותר. בדקו אל מי בדיוק אתם פונים? מה המטרה של השיחה? מה אתם מציעים? מה המסר העיקרי שאתם רוצים להעביר, ולמה כדאי ללקוח הפוטנציאלי להקשיב? 

ענו על השאלות האלו לפני שאתם מבצעים שיחות. 

 

התמלאו בבטחון עצמי, הזכרו בהצלחות הקודמות שלכם, ועם האנרגיות הנכונות של הצלחה ובטחון עצמי , התקשרו.

 

חיוך שומעים? בודאי :) וגם מרגישים.  אם אתם מהססים / עצבניים / עסוקים בדברים אחרים במהלך השיחה לזה בהחלט ישמע. לפני השיחה ודאו כי אתם לבושים בצורה מכובדת, ונוכחים לחלוטין בשיחה. חייכו, זה יעזור לכם. כאשר אתם מתייחסים ברצינות לעצמיכם- אתם מעבירים את זה הלאה.

 

העבירו מסר ולא טקסט איך מעצבן שמישהו מתקשר להציע לכם דבר מה ואתם פשוט שומעים אותו מקריא לכם טקס, כמו רובוט, ללא עצירה בדיבור, לא מעניין אותו אם אתם קשובים או לא. זה פשוט נשמע רע ומשיג את התוצאה ההפוכה.

השתמשו בטקס כתוב וסמנו בו משפטים חשובים, חישבו רגע מהו המסר שאותו אם רוצים להעביר וזיכרו, אתם לא מקריאים מהדף,  אתם מעבירים  מסר!  אנשים לא יזכרו בדיוק את מה שאמרתם אבל הם יזכרו איך גרמתם להם להרגיש..

 

דברו בטבעיות חישבו שאתם מדברים עם חבר, לא לקוח. לפעמים כשחושבים על שיחה עם לקוח מרגישים לחץ מסוים, יוצא דיבור שונה מהרגיל, או רישמי מידי, או חסר בטחון או פשוט לא טבעי...כשרואים לנגד העיניים מישהו שנעים לנו לדבר איתו (חבר, שכן, בן משפחה לא מעצבן) קל ללנו להתחבר ולדבר בצורה נינוחה יותר.

 

המנעו ממונולוג  בידקו במהלך השיחה אם הצד השני איתכם (לדוגמא: כן? אוקי? איך נשמע לך עד עכשיו?). שיחה שמתנהלת כדיאלוג מעניינת יותר מאשר להקשיב למונולוג של מישהו שאתם לא מכירים.

 

תשאלו שאלות כשאתם שואלים שאלות אתם למעשה משיגים 2 דברים:

1. הצד השני מרגיש שאתם מתעניינים בו, בצרכים וברצונות שלו ולא רוצים רק למכור לו ואין מה לעשות, כלקוחות זה יותר נעים לנו.

2. אתם נתפסים כמקצוענים, שהרי אתם יודעים לשאול את השאלות הנכונות. 

 

היו קשובים לצד השני מה אנחנו הכי אוהבים? לדבר, לשתף, אנחנו רוצים  שייתעניינו בנו :) בשיחת מכירה הצד השני מדבר 70% מהזמן ואתם רק 30%. אתם מנחים את השיחה, שואלים את השאלות הרלונטיות, מעוררים רצון / צורך, מקשיבים, רושמים בפניכם דגשים שחשובים ללקוח, נושאים להתייחס אליהם בהמשך השיחה. בשלב בו אתם מדברים על העסק שלכם, השרות או המוצר התייחסו באופן מדויק למה שהלקוח אמר והתאימו את התועלות שלכם אליו.

 

סיימו את השיחה בודאות שיחה מסתיימת באחד משני המצבים הבאים:

1. סגרתם עסקה.

2. קבעתם מועד נוסף לשיחה.

אין לסיים את השיחה בלי קביעה להמשך, לדוגמא  "טוב, אני אשלח לך חומר, תעבור על הדברים, ונדבר" . במקום זה, סכמו את השיחה, העבירו את הצד השני לשלב הבא - לפחות ברמת התודעה. איך עושים את זה? דמיינו שהלקוח אמר לכם "כן" ואתם אומרים את מה שהייתם אומרים עכשיו, כשהסכים.

דוגמא: אז לסיכום, אני שולח לך את המייל, אתה מחזיר לי את המסמך חתום, דינה מהמשרד מתקשרת אליך וקובעת איתך פגישה!

 

לסיכום - אם מישהו מתקשר אליכם, ורוצה להציע את אותה ההצעה, מה הייתם מצפים לשמוע מעברו השני של הקו? מה לא תרצו לשמוע? אל מה תגיבו בחיוב ומה יגרום לכם לרצות לנתק כמה שיותר מהר? 

 

חישבו על זה, תבינו את הרעיון ותיישמו בתסריט השיחה שלכם.

צור קשר

להגדלת המכירות השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:

שלח הודעה

שם:

Thank You!

The form has been successfully sent.

מייל:

טלפון:

הודעה:

שלח הודעה

שם:

Thank You!

The form has been successfully sent.

מייל:

טלפון:

הודעה:

שלח הודעה

שם:

Thank You!

The form has been successfully sent.

מייל:

טלפון:

הודעה:

כל מה שצריך לדעת כדי להצליח במכירה טלפונית

 

אתם בודאי מכירים את זה, עליכם להתקשר ללקוח פוטנציאלי ושוב החשש הזה  המלווה באי נוחות בבטן...אתם מרגישים שאתם לא ודעים איך ומה להגיד, ואיך להוביל את השיחה, ככה זה כשאין טקסט מסודר...איך עושים את זה נכון?

 

בקורס מכירות, סדנת מכירות, לימודי מכירות או קורס מכירות באינטרנט אנו נותנים את כל הידע שצריך כדי לסגור עסקה בשיחה אחת! כן, זה אפשרי:)

להלן מספר טיפים  שיעזרו לכם להוביל שיחת מכירה בבטחון במטרה לסגור עסקה.

 

התחילו עם הצגה עצמית נעימה, ותשאלו אם זה זמן נח כרגע לשיחה. יכול להיות שהתקשרתם בדיוק כשהוא ממהר לעבודה / היא בפגישה / ועוד הרבה סיבות שבגינם באמת הצד אינו פנוי כרגע להקשיב לכם! אתם לא רוצים שיקשיבו לכם בלחץ של זמן, אלה במלוא תשומת הלב.

להגדלת המכירות התקשרו:

או שלחו מייל: