איך להגדיל מכירות בחנות

אז מה עושים?

נתחיל מלהניח את הנייד בצד, לברך לשלום, להנהן, לחייך או שניהם, העיקר להתייחס אל המתענין, ולא להתייחס אליו כאל גורם שמפריע בדיוק כשקוראים פוסט מעניין בפייסבוק...

 

לאחר שהלקוח סקר את ההיצע כדקה, אפשר לפנות אליו.

 

טעות נוספת של בעלי חנויות / אנשי מכירות - להוציא עוד ועוד מגשים, עוד היצע, אולי זה? ואיך זה? ומרוב היצע הלקוח הפוטנציאלי מתבלבל, לא יודע מה לבחור ויוצא.

 

מה כן אפשר לעשות? לברר. לשאול את השאלות הנכונות כגון: 

 

מה בדיוק אתה מחפש? 

אירוע מיוחד? 

מה הסגנון?

עיצוב עדין או תכשיט דומיננטי?

זהב או כסף? 

עם יהלום אחד גדול או מספר יהלומים קטנים?

 

וכן הלאה עד אשר אתם מבינים פחות או יותר מה הכיוון שלו. 

לאחר שבררתם תוכלו למקד אותו עם תכשיטים באותו סגנון עד אשר ימצא את התכשיט הכי מיוחד (בעיניו).

 

היה ומצא, דברו על היתרונות ועל הייחוד של התכשיט, הזכירו למתעניין כי זה מה שיתן לו את המטרה שלשמה הוא רוכש. אם מדובר בטבעת נישואין- אפשר לומר "מדובר בעיצוב אל מותי, זו קלאסיקה, היא תהיה יפה ועדכנית גם עוד 30 שנה / גם כשתזדקנו ביחד".

אם מדובר באישה שקונה לעצמה שרשרת רק כי מתחשק לה לפרגן לעצמה, דברו על זה- "בהחלט מגיע לך השרשרת הזו, העיצוב מעניין, תהני ממנה, כל פעם שתענדי אותה תזכרי למה קנית אותה ותחייכי".

 

אפשר להציע לך חברות? תמיד מומלץ לצרף לקוחות אל המועדון, שוב, נדבר אל היתרונות של הצטרפות - מקנה לך הטבות, עידכונים וכו'.

 

לא רכש? הציעו לו להיכנס אל החנות בעוד מספר ימים, יכול להיות שתקבלו היצע חדש ולפעמים, סיבוב נוסף בחנות ביום אחר במצב רוח אחר מניב תוצאות אחרות.

 

יש לכם שאלות בנושא הגדלת מכירות?

נשמח לענות, ניתן לפנות במייל: orlybee@gmail.com

צור קשר

להגדלת המכירות השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:

שלח הודעה

שם:

Thank You!

The form has been successfully sent.

מייל:

טלפון:

הודעה:

שלח הודעה

שם:

Thank You!

The form has been successfully sent.

מייל:

טלפון:

הודעה:

שלח הודעה

שם:

Thank You!

The form has been successfully sent.

מייל:

טלפון:

הודעה:

איך להגדיל מכירות בחנות?

 

נכון, רוב הזמן, אין תנועה מאסיבית בחנות.

נכון, רוב הזמן המוכרת יושבת בחוסר מעש מוחלט ומעבירה את זמנה (בדר"כ) בנייד.

לבעלי חנויות תכשיטים אין את הפריבילגיה לזרם תמידי שוטף של לקוחות. אבל כמו שאנחנו מלמדים בהדרכת מכירות או סדנת מכירות, כאשר כבר נכנס לקוח לחנות הוא נכנס במטרה לרכוש ומכאן, זה כבר בידיים שלכם ובהחלט הזמן שלכם לשלוט בסיטואציה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

להגדלת המכירות התקשרו:

או שלחו מייל: