מה המילה שמייצרת הכי הרבה כסף בעולם? 

שגרת ניהול 

 

ניהול נכון של מחלקת המכירות מתבסס על שיטה. כשיש כזו כל הניהול הופך קל יותר.

מה כוללת שגרת ניהול של מחלקת מכירות?

הצבת יעדים ובקרה על הגעה אליהם​

"העובדים מאוד מסורים" "מה כבר זה ייתן, הרי חברי הצוות יודעים בדיוק מה הם צריכים לעשות" "אין מי שינהל את זה / יפקח על זה" ועוד הרבה סיבות שנשמעות מאוד הגיוניות.

 

חברים - אנשי מכירות מונעים מיעדים! זה מה שמניע אותם!

 

קחו לדוגמא חברה פיננסית שלא עבדה עם יעדים, בדקנו את התוצאות 4 חודשים אחורה, הצבנו יעד מחלקתי ויעד אישי, הכנתי עבורם מודל תגמול מבוסס הצלחה הכולל עמלות ובונוסים מניעים לפעולה וראו זה פלא, כבר בחודש הראשון המכירות עלו ב 19.6%! 

 

- חובה! ישנם הרבה חברות שבמפתיע אינם עובדות לפי יעדים, בוודאי, יש להם הרבה סיבות:​ "אצלינו זה אחרת ",

מערך הדרכות בחברה:

 

כן, הנציגים שלכם מכירים את המוצרים והשירותים שלכם. הם יודעים מהם היתרונות ומהם החסרונות (נו מה לעשות, ככה זה, תמיד יש גם חסרונות מסוימים) אבל השאלה היא האם הם יודעים איך למכור אותם??? כאן אנחנו מדברים על דבר אחר, על יכולות, מיומנויות ושיטה. האם יש לכם כזו? 

 

הניסיון מוכיח הדרכות ממוקדות מכירה הכוללות גם סימולציות משפרות את היכולות שלה הנציגים. הדרכת מכירות או סדנת מכירות תתן לצוות שיטה / דרך / ידע חשוב כיצד למכור / זוויות נוספות על דרכי המכירה שלהם ואנרגיה. על מנהל המוקד המכירות לתכנן נושאים ותכנים, לקבוע לו"ז וקדימה.

*אם אתם צריכים עזרה עם רעיונות להדרכות, נשמח לעזור לכם בשיחה קצרה ללא תשלום:)

 

תסריטי שיחה רעננים

האם אנשי המכירות שלכם יודעים למכור את המוצרים / שרותים שלכם ברמה הטובה ביותר? האם הם יודעים להתמודד עם התנגדויות ולהפוך לקוח מתלבט למשלם? הרי הסיבות של הלקוחות אינן בגדר חידוש מפתיע, נכון? יקר לי / אני צריך לחשוב / להתייעץ ….

 

האם יש לכם תשובה לכל אמירה כזו? אם לא, הגיע הזמן, אין צורך לשחק אותה מופתעים ולהתכווץ כל פעם מחדש כשלקוח אומר "יקר לי". היו מוכנים עם תסריט שיחה לכל תרחיש ולכל התלבטות שהלקוח יכול להעלות.

 

תסריטי שיחה טובים יש לתקף מידי פעם, לרענן, לחדש, לעצב בצורה נעימה לעין ובפורמט נח לקריאה.

תחרויות

תמיד כיף לעבוד בסביבה דינאמית במיוחד כשהעבודה היא די מונוטונית…תחרויות נושאות פרסים הן בגדר win win גם הנציגים מקבלים עוד דרייב ומוטיבציה למכור יותר וגם מנהל המכירות מקבל עוד בוסט של מכירות.

אימון מכירות

לכל עובד יש חוזקות וחולשות. לאחד יהיה קל יותר עם חיבור ללקוח והבעיה יכולה להיות שהוא לא יודע לשים סוף לחיבור ולעבור לגביית התשלום ואחר יחליט שהוא נוקט בגישה ישירה יותר של תכלס ושורה תחתונה ולא ישקיע זמן בהבנת הצורך של הלקוח.

 

העניין הוא, שאם יודעים לזהות בצורה רציונלית את היכולות של כל אחד, לבודד אותן ולהעצים אותם תקבלו תוצאות טובות יותר.

 

באימון מכירות אפשר לתת לעובד לשמוע את השיחות שלו ולנתח אותן, אפשר להיות נוכח עם העובד בפגישה וחשוב לא להעיר במהלכה אלה לראות את כל הדינמיקה ובסיום הפגישה לתת משוב לעובד: נקודות לשימור: מה היה טוב? במה הוא הצטיין? אילו יכולות יש לו? ואז לעבור על נקודות לשיפור.

 

כדאי לעשות אימון מכירות אחת לחודש / חודשיים כדי להעצים את היכולות של העובד. אם תעשו את זה טוב זה ישתלם לכם. מבטיחה.

 

 

רוצה לדעת איך ליישם את כל זה בחברה שלך ולראות את המכירות עולות? רוצה רק להתייעץ איתנו ככה בקטנה? 

 

התקשר עכשיו לשיחת ייעוץ ללא תשלום 

צור קשר

להגדלת המכירות השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:

שלח הודעה

שם:

Thank You!

The form has been successfully sent.

מייל:

טלפון:

הודעה:

שלח הודעה

שם:

Thank You!

The form has been successfully sent.

מייל:

טלפון:

הודעה:

שלח הודעה

שם:

Thank You!

The form has been successfully sent.

מייל:

טלפון:

הודעה:

מה המילה שמייצרת הכי הרבה כסף בעולם?

 

מה המילה היחידה שגורמת לאנשים בכל העולם להוציא שוב ושוב את כרטיס האשראי שלהם?

מה המילה היחידה שגורמת לעסק לחיות 

או למות?

Sale 

מילה קטנה שמשגעת את העולם וזה לא סתם כך, מכירה היא לב ליבה של כל עסק.

בעסק יכול להיות מאה מחלקות, 99 מהן יוציאו כסף לחברה אבל רק מחלקת המכירות תכניס כסף.

לכן מחלקת מכירות היא בעלת חשיבות מירבית בחברה. להצלחה / כישלון יהיו השלכות משמעותיות.

מה אפשר לעשות בשביל לשפר משמעותית את הביצועים של מחלקת מכירות?

להגדלת המכירות התקשרו:

או שלחו מייל: